התקשרו אלינו בכל שעה 08-859-8111

דוודי קיטור לתעשייה

דוודי קיטור עובדים על עיקרון הקיטור – אנרגיה האצורה בדלקים (מזוט/סולר או גז טבעי) מנוצלת על ידי בערה לטובת הרתחת מים בלחץ גבוה.
המים הרותחים הופכים לאדים, מתפשטים ויוצרים את הלחץ שמשמש להנעת תהליכים שונים. בתעשייה משתמשים בקיטור גם ישירות לצרכים שונים.

להצעת מחיר מיידית לחץ כאן
VERTICAL TYPE STEAM GENERATOR

ESG: גנרטור קיטור אנכי

לפרטים נוספים

ESG: גנרטור קיטור אופקי

לפרטים נוספים
דוד-חימום-שמן-

SBK: דוד קיטור

לפרטים נוספים

ASSF-B: דוד דלק נוזלי עם 3 שלבי מעבר

לפרטים נוספים

AKB-B: דוד קיטור לחץ הפוך דלק נוזלי

לפרטים נוספים

דודים עמידים לשנים

דוד קיטור תעשיתי שמשווקת חברת תעשיות אנרגיה הם מהאיכותיים והעמידים ביותר בשוק.
במבנה שלהם כלולים צינורות בעלי שטח פנים גבוה במיוחד המשמש להגברת מהירות ייצור הקיטור. מחוללי קיטור אלו מגיעים לאורך חיים מדהים של למעלה מ-30 שנה ולנצילות בעירה של 92%.

הדוודים המשווקים אצלינו מיועדים לעבודה אוטומטית מלאה בהתאם לתקן TUV הגרמני, והם כוללים מערכות בקרה ובטיחות המודדים גובה מים, לחצים וטמפרטורה. הדוודים מגיעים לתפוקה שבין 200 ק”ג קיטור/שעה ל-12,000 ק”ג קיטור/שעה, והם עובדים בלחצים של עד 16 bar.

בעבודה עם דודי קיטור, כמו בעבודה עם כל ציוד טכני, חשוב להקפיד על תקנות הבטיחות והתקנים הממשלתיים. אנו נשמח לייעץ לכם בנושא ולעזור לכם לבחור ולהתקין את הדוד המתאים עבורכם.

תעשיות אנרגיה היא החברה המובילה בייעוץ, שיווק והתקנה לכל סוגי הדוודים בשוק, וביניהם דודי קיטור. הצטרפו עוד היום לחברות הגדולות ביותר בישראל, הנמנות בקרב לקוחותינו המרוצים.

למה רכישת דודי קיטור אצלנו היא עסקה טובה יותר?

כולל התקנה
ציוד מילוי
חלקי חילוף
פתרונות דוד תעשייתי