התקשרו אלינו בכל שעה 08-859-8111

פתרונות לשעת חירום

“תעשיות אנרגיה”, חברה ישראלית שנוסדה בשנת 1989, חושפת תכנונים פורצי דרך בתחום האנרגיה ומייצרת הקמה של מערכות סולריות, מערכות קיטור, מים חמים, שמן תרמי ועוד רבים. אחראית לפתח מקורות לכוח חשמל חלופי בצורתו הטבעית, ובכך לשמור על איכות הסביבה ולהוזיל משמעותית בעלויות ובמשאבים.
החברה מתמחה במתן מגוון שירותים ופתרונות שפותחו בסדר גודל עולמי שמשנה את קנה המידה בייצור החשמל, מה שמעניק מציאות מודרנית המתוכננת היטב הודות לטכנולוגיה הייחודית שמוצעת בעמוד המוצרים של החברה.

להצעת מחיר מיידית לחץ כאן

חימום חממות

לפרטים נוספים
Close-up of a house roof with a solar panels on top, on a blue sky with clouds and sun rays

מערכות סולאריות

לפרטים נוספים

היכן נמדד התפקוד העיקרי של החברה?

בפיתוח המוצרים, במתן השירות השותף ביום-יום או בהיצע הרחב של הפיתוחים הפרושים בפני לקוחותינו. יעידו על כך מאות הלקוחות, כי התפקוד הנצרך ביותר של חברתנו הוא התפקוד בשעת כשלים מקומיים, המסמנים מצבי חירום ומובילים בזמן קצר לחבלות והשבתת פעילות וייצור במפעלים או בתי עסק. בנקודה זו בולטת חברת "תעשיות אנרגיה" המספקת ללקוחותיה שירות בדגש על תמיכה מידית ומוכנות מבעוד מועד להעניק פתרון מהיר, יצירתי והעיקר, החשוב מכולם, המונע נזק בלתי הפיך בשעות חירום

כתוצאה מותק וניסיון ארוך שנים, החברה יודעת כי פיתוח מוצרים ושירות יומיומי אמנם אלמנטים חשובים לבניית בתי עסק, אך הם זניחים לעומת: